Exhibitions
Exhibition: 365/DAYS – 4 EVER
Pragovka Gallery / Praha
24. 7. 2019
Exhibition: HASTALA VLASTA LIDOVÁ ARMÁDO
Nacafé / Praha Letná
15. 3. 2019
Exhibition: FLUXUS – KRÁSA KRIZE
Nacafé / Praha Letná
4. 10. 2018
Exhibition: AERO GALLERY
Šladova Praha 8
16.5. – 30. 9. 2013
Exhibition: MULTI CULT NEBE
Plakát na varnisáž výstavy foto: Antonín Kopp – Michal Ritchstein
16.3. – 17. 8. 2013
Obrazy na výstavě vycházejí z těchto konceptů:
Skin Tester – Testovač kůže
Série vznikla jako reakce na stále trvající boj mezi různými světovými kulturami a rasami. Taktéž je snahou o změnu stávajícího vnímání závěsného obrazu. I když je dotyk obrazů v galeriích obecně zakázán, zde naopak dotyk dlaní,
by vám měl umožnit najít si svou barvu v multikulturním světě, aby jste s ní mohli nakládat jako s jednou barev ras nebo kultur.
Při práci na této sérii mě provází zároveň představa jakéhosi hypotetického multikulturního nebe – místa, kde se setkávají osobnosti různých kultur, náboženství a ideologií – mrtví i živí.
Kromě poznání, by z takového setkání v multikulturním nebi, asi vyzařovala i jistá dávka absurdního humoru, který může být jistým lékem proti stálým konfliktům.
https://www.facebook.com/IndigoConceptSpace?fref=ts
Skin Tester 2 – Noemi & Goering / print on canvas / 100 x 110 cm 2007
Trash Go To Heaven – Odpadky jdou do nebe
Mnoho z nás mělo v dětství období, kdy jsme si personifikovali věci tak, že byly pro nás živým tvorem. Později jsme se v hodinách fyziky učili, že hmota a enrgie je nezničitelná, pouze se může transformovat do jiné hmoty nebo energie. Tato transformace – recyklace odpadu se nyní začíná zdát jako podmínkou přežití planety a i když ji bereme spíše jako otravnou povinnost, můžeme se u kontejneru povýšit na bohy s vědomím nového života odpadků a činit tak jakoby se jednalo o metafyzický nadnárodní rituál chránící planetu, která se stává smetištěm Universa.
Appreciation – Zhodnocení
Vytvořeno jako reakce na žádost: dejte nějaký svůj obraz na aukci umění. Mé otázky: Může se bankovka dražit v aukci stejně jako se draží umění ? Je umělecký zásah do bankovky jejím znehodnocením nebo naopak může její hodnotu výrazně zvýšit ? Je-li zásah do bankovky trestným činem, je větší, když dojde k zhodnocení bankovky ? Má symbolika bankovky jinou moc než finanční ? Jak může bankovka změnit nebo povýšit význam obrazu nebo textu, který se na bankovce objeví nově ? Antonín Kopp
NEXTMODERNA 2
Galerie Gambit do 20. března 2013
Plakát výstavy:
Galerie Gambit – NEXTMODERNA – Antonín KoppAntonín Kopp pro práci na interpretacích modernistů – Kazimira Maleviče, Pieta Mondriana, Jacksona Pollocka, Marka Rothka, Františka Kupky, Barnetta Newmana, používá sice postmoderní apropriaci, ale nazval jejich sérii Nextmoderna, a postmodernu takto překřtil, aby zdůraznil, že modernu nemusíme vnímat poze jako staré, přežité až směšné jak je u postmoderní tvorby časté. Obrazy jsou důkazem, že i spojení lehkosti stěžejních děl moderny s absurdností a tíživostí současnosti (např. zesilující propojení umění avantgardy a ekonomie) může být něčím překvapivě přitahujícím ke smíření s vizí moderny – permanentní inovací – revolucí – nextmodernou.
NEXTMODERNA – Antonín Kopp
úvodní slovo JIŘÍ ŠEVČÍK a MICHAL ŠIML / electric guitar and shopping basket ANTONIN KOPP / DJ performance GUMA GUAR
MÁNES MITTE / Masarykovo nářeží.1/250 / 2006
Napsat komentář